Härliga helg

06.30... Mwuaaaahhhh... jaha, då är Hannah vaken tänker ej annan och traskar in för att hämta lillfisen.

Igår slocknade hon kl 1830 så denna tidiga morgon är väl egentligen inte helt överraskande.

Det som däremot är ganska överraskande är att vi alla i familjen, ja alla dvs inkl jag-är-hur-trött-som-helst-sambon, kom iväg till ICA för att handla redan kl 830...
Ännu mera överraskande är att han var mer pigg imorse än jag! Oh well, även solen har sina fläckar antar jag.

Idag blir det grillat, mumsich!!! Till dagens ära har jag även bakat en bananchoklad kaka! Luktar underbart i heeeela huset nu!

Jag gillar våren och helgerna,. Ja kombinationen av de två.
Man kan grilla massor, vara ute mycket mer och bara umågs.
Imorgon kommer min syster till oss med man och son och så ska vi mysa och grilla!
Har köpt spåbubblor till lilla plutten, som systersonen Felix kallas, så vi ska nog kladda ner honom rejält! hahaha

Ha en fin kväll alla, jag ska i alla fall njuta av att umgås med familjen och se hockey!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0