Ska bli bättre.. men..

Allt jag tar för mig för närvarande verkar följas av ett MEN..
Jag ska tvätta men..
Jag ska fixa men..
Jag lovar men...

Jag måste verkligen bli bättre på att sluta "men-a" mig. Det är ju inte hälsosamt att typ aldrig slutföra något! hahaha


Nu til ngt roligare,! Gissa vad jag har fått av min älskling, en cuttle-bug!! Jippie!!!!
Har ju använt mammas ett himlans tag nu och så överraskas man med en sån underbar sak mitt i allt. Så nu är mitt scrappande igång igen. 4 LO på två dagar blev det!  :-D
Ska ta foto på dem så jag kan lägga ut dem här!


Sen har vi ju haft dop också men.. (där var det igen) det har ju varit så mycket som hänt så jag har bara inte hunnit skriva om det. PÅ att göra listan står tack-kort överst men jag har lite problem med att välja vilket kort jag ska använda.
Tack karin och pappa som tagit typ tusentals foton på lillfisen på dopdagen! :-D

Hon var iaf en ängel på dagen ifråga. Lycklig som få och på strålande humör! Myste med alla och busade med många. Lika underbar var min systerson, Felix, som med rejäl stämma sjöng "blinka lilla stjärna" med rörelser och allt så ingen annans röst hördes i kyrkan! Sedan placerade han sig helt sonika på golvet framför funten så han såg ordentligt. Helt underbart!!

Här är iaf ett foto på lillfisens glädje från dopet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0