Jag är visst en del av The Matrix

Vaknad i natt, helt svettig.
Varför vaknade jag.- lyssnar. Nä, Hannah är tyst, sover som en stock.
Då finns det bara en förklaring- måste ha varit den dära drömmen jag hade.
Helt plöstligt var jag med i The Matrix och gick runt i skittråkiga naturfärgade kläder.
Tur det bara var en dröm- fan inte underhållande att vara med där av två- väldigt ytliga anledningar.

1. Maten- har ni sett vilken skitmat de äter. Visst jag ska börja på viktisarna igen- men kom igen liksom .Inte ens de rekommenderar att man ska äta sån skit!
2. Naturfärgade kläder. Guuud vad tråkigt att alsrig ha ngn färg på sin vardag! Nä sånt gillas inte!

Usch, fy och pi helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0