Tada!

Nu sover hela mitt hushåll och det är mitt på dagen. Man kan ju undra om det är fel på mig som inte sover, speciellt nu när Hannah är vaken mer på nätterna än innan...

I två nätter nu har jag försökt dra ner på hennes nattätande. Det går väl rätt ok änsålänge- om man nu kan utvärdera ngt efter bara två dagar.

Natt 1: 4 uppvak- 00.38, 02.00, 0400 och 0440 då hon fick mat äntligen!
Natt 2: 3 uppvak- 00.38, 03.00 och 0340  då hon fick mat.

Vårt mål just nu är att minska från 3 flaskor/natt till 1 iaf. Det kan jag gå med på. Men det förutsätter också att hon itne håller på att vakna i onödan. Jag menar uppenbarligen är 00.38 en magisk tidpunkt för henne.. Men det dära kl 23 målet verkar hon inte var så intresserad av numera. Det är najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0