Men hallå MIF!

Sitter i soffan med sambon som skriker "men hallå- nu är det väl dags att vakna" om och om igen.
Jag tolkar det som att MIF Babyhawks inte spelar vidare bra, men en sak är säker- det skriker hollywoodfilm om deras story! Unga tar över efter gamla gett upp och TADA! Vinsterna börjar infinna sig!
Det är ju fan så att man kräks-.men nu handlar det ju om Malmö och ja, man är ju trogen sin stad så man får väl stå ut!

Idag har jag fått svar från min kompis som jag ska göra inbjudningar till. Tror ni inte att hon kommit på ännu en version. Så det blir ett uppåtöppnat kort med band och hjärta längst upp, och matta av vitt papper med två, inte tre, silverhjärtan på.  Så det är bara att börja stansa ut hjärtan nu.

Håll tummarna för att pluttan väljer att sova sina långa lunchnaps nästa vecka alltså så jag har en chans att hinna klart inom en snar framtid!

Imorgon är det melodifestival. Tror jag ska fjäska till mig marängswiss då. Eller ja, ska ge det ett bra försök iaf!

Sen är det sängen för mig! Har insett att jag sover fan mer nu än jag gjorde som icke-småbarnsförälder.
Hmmm... Det ska väl vara tvärtom eller?
Jag har insett två saker; antingen är jag en jävligt bra mamma som har lyckats osedvanligt bra med mitt barn, eftersom hon nästan alltid är nöjd och belåten och gråter väldigt sällan, eller...
Jag har fått en himlas snäll unge och det jag får njuta av nu, men jag kommer få igen det DUKTIGT inom en snar framtid. Som typ en hemsk trotsålder alt tonårsperiod..... Så nu är det bara att avvakta och se...

Natti natti!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0