Trötta mig liksom

Hannah har sovit inatt, eller ja, bökat rättare sagt och jag har sprungit som en pingpong boll mellan vårt sovrum och hennes för att peta in nappen igen...

Napp i all ära men kom igen liksom! Varje gång hon somnat och den trillat ut så vaknar hon till och gnyr... Så ska man peta in den igen och så somnar hon på stört. Så kan vi juh göra om det typ 30 min senare.

Ta bort nappen då, kan man ju tänka , men helt ärligt.. Hon älskar sin napp. Hon blir lugn av den och känner sig trygg med den. Då vill jag inte ta bort den för henne.

Nä det är bara att buffra engeri på dagarna och ta natten med god ro. Det är säkert bara en fas hon går igenom nu intalar jag mig själva iaf när jag släpar mig tillbaka till sängen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0