Här handlas det!

Igår blev det ett par lära-gå-skor till Hannah så hon inte blir hjulbent och plattfotad!
Idag blev det en ny soffa och en ny matta till vardagsrummet.

man skulle kunna tro att jag inte alls var mammaledig och att vi är gjorda av pengar men så är det inte ( missförstå mig inte, jag hade gärna varit "gjord av pengar" :-D)
Soffan är en bäddsoffa som vi tittat på ett par gånger.. Orsaken till bytet är ju att jag ofta måste sova med lillan på soffan på morgonen och i vanliga soffan ligger vi så dåligt. Ibland får henke sova där och då sover han ju kasst  med.
Men nu ska det bli ändring på det.!
Ikea har just nu dessutom sänkt soffan med 1500 spänn så det skadade ju inte!

Så nu ska vi sälja vår gamla soffa på blocket. Får se om ngn vill ha den!

Nu ska jag återgå till att glo på Bacelorett- hur lätt det var att snöa in på det programmet då!?!?!?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0