Har varit lite off ett tag

Men nu är jag tillbaka! Tjohoo!!!

Vår dotter är galen,. Igår stod hon alldeles själv, i säkert 20 sek.
Vi var hos farmor och farfar när det hände, och stolt som jag blev skrek jag bara : Titta titta titta!!! och de andra bara tittade på mig som om jag vore lite lätt störd och bara sa: oj vad duktigt då.
Är det bara för att man är mamma som man mopsar upp sig för allt som ens barn gör mån tro?
Undrar hur länge det sitter i? För alltid hoppas jag. Tänk så illa om man slutar vara stolt över sitt barn vid någon tidpunkt i livet!

Idag har jag varit så pretto att det inte finns nästan. Putsat alla fönster på nedanvåningen ordentligt och handlat på ICA och nu så fixar vi mat. Ja just det, har också planterat pelargoner på framsidan av huset. Sååå huslig så har jag varit.

På samma gång har Hannah suttit och mest brölat på golvet. Brölat för hon är trött men ska inte sova, man kan ju missa något. Brölat ltie för att mamma inte finns ung 2 dm från en hela tiden. Själv tolkade jag detta som "jäkla kärring, varför varför går du ifrån mig hela tiden, fattar inte du att du ska göra som jag säger"? Med lilla Stevies röst från Family Guy.
Ja, nu tror jag ju inte att Hannah smider planer på att ta över välden och försöker mörda mig stup i kvarten men det var  så passande på ngt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0