My favourite things

Hmm...Har i flera dagar haft problem med att sova. Ligger vaken i sängen och vrider och vänder och i mitt huvud så hör jag konstant "these are my favourite things.. when the dog bites, when the bee stings, when i'm feeling sad. I simply remember my favourite things and then i don't feel so bad". Om och om och om igen.
Tokgalet.

Visst, sound of music har alltid varit en av mina favoriter tillsammans med Grease ( man kallas ju inte Sandra Dee för inget hahah) men att det skulle komma tillbaka och bita mig så i rumpan de hade jag ingen aning om!

Hannah har i tre nätter nu inte ätit mitt på natten. Det har inte hindrat henne från att vakna till och gråta en massa men tänk om vi slipper strula med nattmat när vi ligger på hotel i helgen! Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0