Plask i trädgården!

Fy vad det har varit varmt de senaste dagarna. Hannah har badat massor i baljan i trädgården och hennes föräldrar har spolat av sig med trädgårdsslangen istället.
Men jag klagar inte, jag gillar när det är varmt- synd bara att man ska bli så klistrig!



Karins och min matblogg har iaf fått en rätt ok start, vi är rätt så duktiga på att lägga ut saker där så det ska nog gå bra.
Idag har jag tom orkat lägga ut recept på denna hära:



Idag ska vi göra ganska så exakt INGENTING! Vi har haft besök massor på sistonde och vi har gjort en massa så det ska bli skönt att bra vara lite mello.

Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Har du försökt komma ner i baljan? Eller är det bara så att Hannah inte vill dela med sig? Haha :D

Tårtan ser riktigt smarrig ut, hoppas den smaka lika bra som den ser ut! Ska testa göra den en gång.

2009-07-05 @ 20:07:48
URL: http://karinskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0