Göteborg; Here we come

Äntligen har vi bokat hotell i Göteborg! Tog ju bara ett helt århundrade att komma till skott men nu blir det av iaf!

Vi ska bo mitt inne i Göteborg, på Opalen precis vid Liseberg så vi har nära när vi ska kräkas efter karusellerna!
Henka gillar inte karuseller så jag kan åka massor massor! :-D Han får väl åka tekopparna med Hannah eller ngt sånt fjantigt!

På vägen upp ska vi inom Freeport och shoppa lite och på vägen hem ska vi inom Ullared. Blir nog en massa shoppande misstänker jag så det är skönt att vi ska låna "svärfars" bli. Han har nämligen en V70 automat så Henka slipper gnälla om allt växlande, för det blir ju så mkt av det på motorvägen! :-D

Förresten så har Hannah börjat krypa, typ på riktigt. Det är så skoj för henne men det går ändå inte tillräckligt fort. Det ska helst gå i 110 och just nu är vi upp i knappa 10. Hon gnäller, beklagar sig och är allmänt frustrerad hela tiden typ men ändå ger hon sig inte. Hon är bara så söt! Min lilla fisplutta som inte förstår att man inte ska krypa när man inte ens är fulla 6 mån gammal. Ungen går väl innan sommaren är slut med misstänker jag för resa sig med hjälpt av saker och mamma och pappas händer är ingen match!

I helgen har vi även hunnit med ett födelsedagskalas för den andra Hanna. Hon fick kläder av oss och en massa Play 2 Learn av alla andra. Efter barnen lagt sig så dracks det friskt och vi kom inte hem förrän sent sent! Så jag var helt slut i söndags och ändå bestämde vi oss för att klippa häcken. Hur tokig får man bli?!

Har den senaste tiden funderat på om jag ska försöka mig på att göra flädersaft.. Karin gör det alltid med Tusse och hans familj och den är supergod. Nu såg jag dessutom att hon har hunnit göra det i helgen så man ligger ju lätt efter!
Ska fjäska in mig hos kompis som har fläder och plocka lite. Så får jag bli lite pretto men vaddå!?

Kommentarer
Postat av: Malan

Hemmagjord är bäst! Jag gjorde en dubbelsats förra året för första gången! Kusligt huslig!

2009-06-25 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0