Köpenhamn Zoo

I lördags var på Zoo i Köpenhamn, vissa hade nog kallat det släktträff och ja, det finns väl slående likheter mellan pingviner och mig själv! ;-)

Vi hade iaf jätteskoj, Henka tog massor massor av bilder och  såg ut som en nordisk japan där med kameran runt halsen.
Roligast att se denna gången var nog faktiskt flodhästarna. Shiiit vad stora de är säger jag bara. Helt tokigt stora.
Precis när vi var där så matades de med äpplen och I am telling you, man har fan inte en chans i världen att överleva om man stöter på en sån ute. Inte för att risken finns att man gör det direkt på gågatan i Malmö men ni vet!



I söndags så var vi på middag hos svärföräldrarna och igår överraskade Henka med att ta ut en semesterdag så vi slappade mest och myste. Synd bara att det inte var så bra väder. Men man ska vara tacksam för det lilla så jag vågar inte säga ngt nu om det eftersom dagens solstrålar som äntligen tittat fram kanske ger upp på mig då, och det vill vi ju inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0