Krypövningar i sömnen







Vilket underbart väder som varit i helgen. Jag har solat massor och Hannah har lekt med vatten så det står härliga till det.
Just nu sover lillfisen, men i natt hittade jag henne krypövandes i sängen i sömnen. Nog för att jag förstår att man måstse träna om man ska bli duktig men kom igen liksom!  På natten i sömnen?!

Idag ska vi till Malmö och fika med min kusin Tina. Ska bli så skoj för vi har inte träffats sedan Hannahs dop vilket är några månader sedan. Kanske får vi överraska fler med besök när vi ändå är i stan, så se upp! :-D

I helgen passade jag även på att plantera lite fint i mina krukor i trädgården. Känns som att det finns massor jag vill göra nu. Plantera, rensa (hur man nu kan vilja göra det eg?) och så städa.
Kan bero på att imorgon får vi besök av mina mammavänner Linda och Katti och deras söta pluttar Henry och Hubbe.
Vi träffas ju en gång i veckan hos varandra och denna gången är det hos oss.
Sen får vi ju fint besök från England på fredag, Lilla och hennes Kris kommer och grillar. Så det blir lite att stå i kan man säga!

Var nyss inne och kollade på tappa.se för Karins Tusse hade hittat att man kunde bilda lag där och utmana varandra i stegtävlingar. Karin är ju superduktig och går massor men jag ska nog kunna ge henne en match :-D Kom ihåg att jag har inget annat att göra dagarna långa än att gå! Mwuahhahahah :-D


Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe, har du anmält dig än? Kan väl bli lite roligt att ha en gå tävling... :)

2009-06-03 @ 16:28:33
URL: http://karinskas.blogg.se/
Postat av: Sandra

inte än, ska invänta skattepengarna först.

hahaha

2009-06-04 @ 09:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0