Vilket väder

Jag började morgonen med att klaga på vädret, för det var ju så grått och mulet.
Men vips så kom solen fram och så blev det tokvarmt, v i har just nu 24grader i skuggan i vår trädgård.
Nästan så man undrar om den där tempen fungerar som den ska?!

Idag har jag varit så sjukt pretto så det knappt finns. När Hannah sov så har jag tokstädat vårt sovrum. Damsugat under sängen och bakom byråarna (heter det verkligen så?!). Torkat golvet två gånger.
Kastat kläder och stuvat om i garderoben, vikt undarn mammakläderna och stoppat ner i byrån. Bäddat med sängöverkast och kuddar för första gången på typ 6 månader.
Sen fortsatte jag i köket och städade där som en tok och avsltuade det hela med att åka på tippen.

Efter det tog vi en tur till öppna förskolan och sen gick vi till glasåtervinningen så Hannah fick en liten runda.

När jag ser tillbaka på denna dagen undrar jag bara ett:
Var kom den energin ifrån?!?!?! För jag vill ha mer av den!!!

Kommentarer
Postat av: Malan

Om du kommer på varifrån energin kom... snälla berätta jag skulle behöva det!!! kram

2009-06-25 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0