30 års kalas

Ikväll har jag/vi varit på 30års kalas utan bebis.  Vi hade mysigt men jag kunde ju ändå inte låta bli att sakna min lilla älskling.

Lillan hade dock uppfört sig enl alla regler och varit snäll mot mormor och morfar, som hade haft så skoj! Hon hade ätit som hon skulle, och sovit som hon skulle även om det hade varit lite svårt att komma till ro utan mamma och pappa.
Nu sover hon som den ängel hon är, om än med huvudet i fotändan... Alla sätt är bra utom de dåliga eller hur är det man säger?

Trött är jag iaf, jag är ju inte van vid att vara ute på kvällarna numera, ett glas rödvin hann jag med sedan var det som om John Blund slagit mig med ett basebollträ i skallen och sade "SOV!" till mig.

Så, god natt, god natt, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0