Alltså

Igår var jag lätt uttråkad, jag vet ovanligt men sant, och surfade runt på en massa bloggar som låg på topplistan på blogg.se
En av dessa var Kissies blogg.

Jag är inte häftig, cool eller allt det dära som hon tror att hon är men hon representerade verkligen för mig en riktig stockholmsbrud. Naturligtvis skall man få vara precis som man är men gud vad jag blir lycklig om Hannah inte blir närmelsevis som henne.
Superblonderat hår och brun utan sol bränna som dessutom sitter ganska så osnyggt.

Det jag istället började fundera över är vad som hon skriver i sin blogg som gör att så många människor väljer att följa hennes blogg? Är det så intressant att läsa om vad hon har tagit med sig på sin kryssningsresa?
Vad är det jag missar?!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag var ju tvungen att titta på hennes blogg nu oxå. Och börjar HannaH :) agera på det sättet får vi nog ha en intervention!



Det som är intressant är ju att ca 10 000 pers om dagen vill läsa om innehållet i hennes resväska till en kryssning...jag förstår det inte heller...

2009-05-06 @ 09:23:38
URL: http://karinskas.blogg.se/
Postat av: Malan

obegripligt!

kram

2009-05-06 @ 18:25:25
Postat av: Anonym

Karin,vi ska whip her ass om hon blir sån här.

Men du, hon är från landet, jag tror risken är minimal att hon blir så korkad! :-D

2009-05-07 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0