ESC 2009, och förkylningar

Visst är det så typiskt.  Ikväll är det ESC 2009, finalen och jag hade tänkt se den hos Karin så vi tillsammans kunde kräka av oss lite.
Men.. som jag fått inse, så blir det inte alltid som man tänkt sig när man har bebis, och tror ni inte att hon går och blir förkyld  i torsdags, typ superförkyld!! Hon har hållt mig vaken 2 nätter nu pga det och kommer säkert hålla låda inatt med.
Det underlättade nog inte av att vi var hos mormor och morfar igår och var ute i solen. Men alla sa att det inte skulle bli värre med förkylningen och hon mådde bra av frisk luft, men det vette fasiken.
Hur som så har Hannah upptäkt att det finns en rolig sak som heter GRÄS! Jätteskoj att uforska!!! Kan man smaka på det, hur känns det och vad det ser konstigt ut! Inte för att hon inte sett gräset i vår trädgård förr men denna gången verkade det vara helt fantastiskt att det existerar ens!

Så tack vare denna förkylningen så var bara att ringa och ställa in mitt besök hos Karin och käka chips ensam i soffan ist, eller ja Henke är ju här också så han får supporta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0