Grillat är gott

Efter en underbar avslutningfika med tjejerna och bebisarna från babysimmet så har vi idag grillat med Karin och Truls!
Det var så underbart och jag undrar eg varför vi inte grillar oftare?!  Ren och skär lathet skyller jag på!

Kommer verkligen sakna att bada med Hannah och tjejerna på måndagar, ska se om man kan bada vidare ett par veckor själv utan undervisning. Det är värt det, för det är sååå mysigt. 
Däremot blev jag jättebesiken på de foton som de tog förra veckan. Det var en fotograf där som tog undervattensbilder på bebisarna och det kostade 200kr för 4 foton. 
Bara ett blev OK och jag hoppas till min gud att Karin kan fixa till ett av de andra fotona så att det ser lite mer normalt ut. 
Nä jag blev inte alls nöjd, utan är faktiskt jättebesviken. 
Trodde ju han skulle ha digitalkamera så han kunde ta massor av bilder och sedan välja ut det bästa men han hade vanlig kamera och så tog han bara ett foto per dyk. Så man hade ju inte fetstor chans eg att det skulle bli bra bilder, utan jag hade väl på känn att det inte skulle bli så bra.
Hatar när jag har rätt! :-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0