Jag är trött

sketa trött. Så frågan är ju eg varför jag är uppe..

Jo, lillan kommer vakna om typ 20 min för mat så det känns lagom onödigt att somna nu då när man ska upp snart igen.
Men jag är trött som kom hjälp mig dö- så där så att det gör ont i ögonen när man blundar.

Skyller detta hela på promenader i Bokskogen. I två dagar har Anna, Robban, Henke och jag gått en timmes tur i Bokskogen. Vårt mål är att få bebisen att titta ut men han är inte så samarbetsvillig verkar det som.
Så stackars Anna får vänta ett par dagar till verkar det som.

På den soliga sidan av saker så har en annan kompis blivit mamma igen igår natt för andra gången. En liten Oscar blev det, och söta Adam blev äntligen storebror!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0