Skitväder

Jag blir bara så hääääär trött på detta väder, varför varför luras man in i sommarväder när det sedan ska följas av skitväder med bara regn.
Här har det regnat hela dagen. Inte delar, utan verkligen hela dagen.

Så jag har vägrat gå ut. Vi har stannat inne och lika bra har nog det varit för lillfisen har inte varit sig själv idag.
Ledsen om man lägger ner henne men om man tar upp henne vill hon ner igen. Vaddå beslutsångest?!

Imorgon ska jag iaf iväg med en kompis som var beräknad att få bebis i måndags. Vi ska försöka övertala bebisen om att komma ut nu så vi får träffa honom.. :-D

Nä nu ska jag natta lillfisen, hoppas på en god natts sömn för oss alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag skulle behöva hjälp med en sak. Jag ska sjunga på skolavslutningen här om några veckor, och undrar om du har något förslag på vad man kan sjunga. Kommentera gärna allt som kommer upp i ditt huvud, det skulle betyda massor<3



puss

2009-05-05 @ 19:20:53
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0